تحميل كتاب الجيت كون دو لبروس لى

تحميل كتاب الجيت كون دو لبروس لى 


بروس لي جيت كيون دو هو الكتاب الذي يقدم الفن القتالي الذي أنشأه بروس لي نفسه كما هو موضح في ملاحظاته وكتاباته.

وكان جيت كيون دو نهجا ثوريا جديدا لفنون الدفاع عن النفس في وقتها، وهذا هو السبب الرئيسي الذي يبرر بروس لي باعتباره رائدا من قبل ممثلى الفنون  القتالية اليوم، بعد عقود عديدة من وفاته. يعرض الكتاب التطورات لفنون الدفاع عن النفس ومبادئها وأهم التقنيات الأساسية  وخطط تدريسها –كما تجد في هذا الكتاب كلمات بروس لي الخاصة والملاحظات. هذه هي النسخة الكاملة والرسمية من جيت كيون دو التي نشرت أصلا من قبل شركة النشر بالتعاون مع عائلة لي في عام 1997..


يتميز هذا الكتاب "جيت كيون دو " بالرسومات التوضيحية لي وملاحظات بروس لى الرائعة والتعليقات على طبيعة القتال وتحقيق النجاح في الحياة من خلال فنون الدفاع عن النفس، فضلا عن أهمية موقف العقل  الإيجابي أثناء التدريب. وبالإضافة إلى ذلك، هناك سلسلة من كان بروس لي قد  طرحها على نفسه، وتهدف إلى استكشاف جزء من تنميته وتطوريه للفنون القتالية .

إرسال تعليق

7 تعليقات

  1. انا مهتم بقراءة بمثل هدا الكتاب انه جيداجدا

    ردحذف
  2. سلام عليكم لو سمحة كيف بدي اشتري الكتاب

    ردحذف
  3. You should see how my associate Wesley Virgin's tale begins in this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to obtain whatever they want.

    As it turns out, these are the exact same secrets lots of celebrities (especially those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become wealthy and successful.

    You probably know that you only use 10% of your brain.

    That's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that expression has even taken place INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years ago, while driving an unregistered, beat-up garbage bucket of a car without a license and with $3 in his pocket.

    "I'm very fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You've taken part in those types of questions, am I right?

    Your success story is going to happen. All you need is to believe in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD

    ردحذف